Friss topikok

Utolsó kommentek

Megbízhatatlan anyák... néha már az őrület szélén vagyok, de nem csak miatta

2008.04.07. 19:17 | bad_princess | Szólj hozzá!

Eddig azt hittem, h az anyámban megbízhatok. Kiderült, h nem. Nem elég, h elmondtam neki, h mit csináltam (persze, h illegális), de még képes másnak is elmondani. Történetesen a nővéremnek, akivel az egészet csináltam. Pedig direkt megkértem, h NE MONDJA EL!! Iszonyú mérges vagyok rá, de még nem szóltam neki és egy darabig nem is fogok.

Kicsi olvasóim! Néha télleg úgy érzem, h lassan megőrülök. De komolyan. Mondjuk (oké, elég durva, h ennyire magánéletit is leírok, de leszarom) amikor 2 hétig megvolt, akkor totál idegbeteg voltam. De elképesztően. Előző héten gyk. nyugtatókon éltem, amit persze nem mondtam el senkinek, ahogy azt se szoktam, h mennyire rossz álltapotban vagyok néha. Most meg majd megőrülök. Nem elég, h a barátaim elhagytak (aminek Isten és ti vagytok a tanui, h ez már régóta megy), de unatkozok is és a fodrászom elment 2 hétre Hévízre és csak pénteken jön haza és addig megőrülök, de nem akarok másik fodrászhoz menni, mert félek attól, h más tönkreteszi a hajamat. Ami már alap tönkre van téve a sok festéktől.

Amúgy, a megőrülés ellen táncra fogok járni. Hip hop-ra, megint csak a Step up 2 hatására. Milyen komoly, h ezt így be merem vallani, nem?:P Amúgy, jut eszembe írni, lehet, h a Hoppá rovat ki fog esni, mert ha nem beszélek a barátaimmal, akik teljesen elhagytak, akkor nem is fogok tudni semmit az életükről, ergo nem tok semmit se majd írni. De persze még itt marad a suli, meg most jön majd a tánc, szal igazán nem hiszem, h  a közeljövőben abba kell hagynom azt a bizonyos rovatot. Am ti azt szeretitek? Észrevettem, h ugyanannyian voltatok tegnap, mit tegnapelőtt. Ugyanazok jöttek, vagy újak? Ha ugyanazok, akkor jobban örülök, mert akk azt jelenti, h vannak még (persze a családomon kívül), akiket érdekel az életem. Kérlek, könyörgök, írjátok meg nekem, h először vagytok itt vagy már mióta jártok ide olvasgatni. Légyszi írjatok, h tudjam, vannak akik mellettem állnak!

 

Hoppá!

M-t látták az Ágnes fittnesben. Be kell vallanom, a csaj eléggé duci, annak ellenére is, h már hónapok óta jár oda, egy kicsit se fogyott. Egy dekát se. De legalább nem hízik tovább. Vagyis ki tudja, nála már alig lehet megállapítani. K persze nem ment suliba, szal kibírta otthon, annak ellenére, h végigunatkozta a napot. A tett egy szép nagy kirándulást ma anyja kocsijában ülve, a fél várost bejárta az ősökért. Ez a csaj miért lóg manapság folyton az őseivel? Amúgy K csak azért nem ment suliba, mert A felhívta, h ő se megy. Egyedül már el se mer menni. O az őseinek azt kamuzta, h bemegy suliba, ennek ellenére végigpiálta/füvezte a napot. Elég komoly állapotban tért haza, az ősei totál hülyék, h nem veszik észre, mit művel a pici lányuk minden nap...

 

Mára ennyi, de persze megint elkezdett szakadni az eső, mintha öntenék, de valszeg pár perc múlva el is áll. Milyen szép is az időjárás! ÁLLJ! Én holnap az új halászgatyámba akarok menni. Követelem, h holnap szép idő legyen! De ki tudja, ezt az egyet még én se tom megmondani, h mi lesz. Holnap megtudjátok, feltéve, ha ma is ugyanannyian vagy többen lesztek, mint tegnap. Amúgy el ne felejtsetek nekem írni;)

Csók a pofitokra!

A bejegyzés trackback címe:

https://annee.blog.hu/api/trackback/id/tr54415638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása